WiseVision este agenție Google Premier Partner, cu peste 15 ani de activitate în marketing-ul de performanță. Este un instrument puternic și versatil pentru a atrage clienți noi și a crește vizibilitatea online. În plus, Google Ads oferă posibilitatea de a segmenta audiența țintă în funcție de locație, interese, vârstă, sex.
Este o soluție rapidă și eficientă pentru a genera trafic și vânzări!
Ai nevoie de promovare pe Google Ads?
Transformă-ți ideile în acțiune cu strategii personalizate de marketing.
Afacerea ta promovată pe Google – o metodă rapidă de a genera vânzări
Google Ads sau Google AdWords este unul dintre cele mai cunoscute servicii publicitare folosite de business-urile care vor anunțuri afișate în Google și în rețeaua sa de publicitate. Aceasta permite un control total asupra bugetului, targetării audienței și analizei performanței anunțurilor. O campanie bine realizată poate genera vânzări în cel mai scurt timp. La WiseVision avem experiența necesară pentru a administra și optimiza toate tipurile de campanii Google Ads.
De ce să alegi promovarea prin Google Ads?
Google Ads sau publicitatea pe Google este unul dintre cele mai rapide și eficiente canale de a te promova online. Afacerea ta este găsită de utilizatorii Google la momentul ideal, chiar atunci când aceștia caută brand-ul tău sau produsele și serviciile oferite. Este esențial să maximizezi potențialul acestei platforme și să-ți ajustezi strategia de publicitate pentru a atrage cât mai mulți potențiali clienți.
Ce garanții asigurăm bussiness-urilor pe care le promovăm prin Google Ads?
Garantăm maximizarea vizibilității online, optimizarea costurilor prin targetare precisă, raportare transparentă și periodică, creșterea traficului și a conversiilor, gestionarea eficientă a bugetului din Google Ads și aplicarea de strategii personalizate pentru fiecare business.
Ce buget am nevoie pentru promovarea Google Ads?
Bugetul alocat promovării prin Google Ads variază în funcție de anumiți factori, inclusiv competitivitatea industriei, cuvintele cheie vizate, obiectivele de marketing și poziționarea geografică. Dar nu îți face griji! Suntem responsabili cu bugetele clienților noștri și încercăm mereu să obținem cât mai mult, cu cât mai puțin.
Pay-Per-Click – cea mai eficientă metodă de promovare?
Pe scurt, Pay-Per-Click (prescurtat PPC) este un mod de promovare online în care bugetul alocat campaniei se consumă doar în momentul în care un utilizator apasă pe un anunț. La WiseVision, ne-am construit propria metodologie de lucru și avem propria abordare în ceea ce privește strategia digitală de promovare Pay-Per-Click.
Tipuri de Campanii Google Ads
Campanii Google Ads destinate achiziționării de produse sau servicii prin intermediul rețelelor Search, Display, Shopping sau YouTube.
Campanii Google Ads destinate în principal afacerilor ce oferă servicii, în care utilizatorul este încurajat să contacteze business-ul.
Campanii Google Ads ce aduc trafic relevant, la un cost cât mai mic.
Campanii Google Ads destinate publicului 100% nou, care încă nu a auzit de afacerea ta sau produsele și serviciile pe care le comercializezi.
Campanii Google Ads destinate canalelor sau videoclipurilor pe YouTube.
Campanii Google Ads pentru promovarea aplicațiilor mobile.
Audit 100% Gratuit Google Ads
În cei 15 ani de activitate am auditat peste1000 de conturi de Google Ads din România și am aflat că o campanie administrată necorespunzător poate produce mai multe costuri decât beneficii. Optimizarea corectă a contului de Google Ads poate transforma orice cheltuială într-o investiție inteligentă și profitabilă.
Întrebări frecvente (FAQ's)
Există mai multe motive posibile pentru care anunțurile nu sunt afișate în mod constant. Unul ar putea fi bugetul limitat, iar în consecință, acestea apar mai rar. Un alt motiv este epuizarea bugetului zilnic, ceea ce determină oprirea afișării. De asemenea, dacă efectuați de mai multe ori căutări ale anunțurilor voastre, dar nu faceți click, Google va începe să vă prezinte alte anunțuri în speranța că veți fi mai interesat de acestea și veți face click. Vă recomandăm să verificați anunțul folosind instrumentul de previzualizare și diagnosticare a anunțurilor din interfața Google Ads.
Cuvintele negative joacă un rol esențial, deoarece permit filtrarea anunțurilor pentru utilizatorii care caută termenii respectivi, economisind astfel bani. De exemplu, dacă vinzi produse exclusiviste sau de lux, poți utiliza cuvântul “ieftin” ca termen negativ. Astfel, atunci când cineva caută numele produsului tău împreună cu cuvântul “ieftin”, anunțul tău nu va fi afișat.
Când campaniile noastre ating în mod constant obiectivele KPI, dar sunt limitate de buget, este necesară o creștere a acestuia. Pentru a identifica limitările de buget și suma cu care trebuie să fie mărit, se analizează metricile: Search Lost IS (budget) și Display Lost IS (budget).
Configurarea campaniilor noi durează câteva zile de la semnarea contractului de colaborare. În acest interval, se vor realiza setările pentru cuvintele cheie, definirea grupurilor de anunțuri, configurarea conversiilor în cont și implementarea altor reguli esențiale pentru a transforma campania într-una profitabilă.
Reclamele se afișează exclusiv persoanelor interesate, fiind vizibile doar atunci când cineva le caută folosind cuvinte cheie relevante. Costul se realizează doar atunci când utilizatorii dau click pe anunț. Aveți posibilitatea de a monitoriza vizitatorii și de a efectua modifcări, în timp ce costurile sunt adaptate la necesitățile fiecărui client.
Rata de click indică frecvența cu care utilizatorii care au vizualizat anunțul și l-au accesat. Un CTR (Click-Through Rate) peste 10% evidențiază faptul că utilizatorii consideră că anunțurile sunt utile și relevante.
Pentru un magazin online, rata medie de conversie din țara noastră este de 1% (bineînțeles, aceasta poate varia foarte mult în funcție de nișa pe care activezi, dar să presupunem că magazinul tău se află la această medie). Pentru ca tu să ai cel puțin o conversie pe zi și campaniile tale să înregistreze suficiente date cât să putem trage concluzii cât mai bune, recomandat este să poți aduce cel puțin 100 de utilizatori pe zi. Astfel, dacă rata medie de conversie este 1% și CPC-ul mediu este 0,50 RON, bugetul zilnic minim recomandat pentru campania respectivă este de 50 RON.
Totul depinde de la un caz la altul. În unele contexte, campaniile de promovare Google Ads pot genera vânzări în numai câteva zile, pe când în alte cazuri poate fi nevoie de o perioadă mai lungă pentru înregistrarea datelor în vederea creșterii eficienței.